Az oldal megfelelő működéséhez sütiket használunk. Elfogadod ezeket?
  
Elfogadom
-50% OFF
-60% OFF
-70% OFF

Hardware   /   Kerék / Csapágy / Csavar / Griptape   /   Darkstar   /   

DARKSTAR Trippy Wheels 52mm kerék

9.590 HUF  3.836 HUF
Darkstar Trippy Wheels 52mm (10112320)

DARKSTAR Trippy Wheels 52mm kerék
Red/Blue

Cikkszám: 10112320
9.590 HUF  3.836 HUF
Méret
Elfogyott!
Red/Blue

  •  
    A termékek kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolást követő 5-7 munkanapon belül.
  •  
    MINDEN RENDELÉS ESETÉN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG 1.000 Ft!

  Szín: Red/Blue

  Cikkszám: 10112320

Garancia

Garancia

Tisztelt Vásárlók!

A garanciális ügyintézéssel foglalkozó elérhetőségeink 2020.08.10 és 2020.08.17. között technikai okok miatt szünetelnek.
Problémáikat -minden esetben- a kermigarage@gmail.com elektronkikus levélcímre legyenek kedvesek megírni!
Az elküldött levelekre a 17-vel kezdődő héten tudunk választ adni

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tisztelettel:

Garage Store Kermi

Használati és kezelési útmutatók: cipők, textilek

A Garanciális elérhetőségek a már hordott, hibás termékek javításával, és bevizsgálásával foglalkozik.
Minden más esetben a kapcsolatok fül alatti Webshop ügyfélszolgálathoz lehet fordulni.

Garanciális problémával hívja a {garancia_telefon} telefonszámot, vagy E-mailen a {garancia_mail} címen jelezhet.


Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék(ek) átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

 

 Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
[Közlési és igényérvényesítési határidők]
Ptk: 6:169 §:A fogyasztó a hibát – annak felfedezése után – késedelem nélkül köteles közölni a gyártóval. A szavatossági jogok alapján a hibát a hiba kezdetekor a legrövidebb időn belül jelezni kell, ez nem jelentheti azt, hogy a meghibásodott terméket, lábbelit tovább hordja, használja vagy a keletkezett kárt növelje. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.
 

„A hiba kialakulása után a bejelentésig a lábbelit már nem szabad tovább hordani-ellenkező esetben a szavatosság elvesztését vonja maga után.”
A meghibásodott termék további viselése nem tekinthető rendeltetésszerű használatnak-„túlhordás.”
 

 Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Értelemszerűen bármely kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a termék(ek)et vissza kell juttatni a Szolgáltató részére, az Ügyfélszolgálat megjelölt címére. A Szolgáltató kizárólag tiszta terméke(ke)t vesz át, a nem tiszta terméke(ke)t visszaküldi az Ügyfélnek.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Kicserélés vagy elállás esetén az Ügyfél nem köteles a termék(ek)nek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A termék(ek) azon értékcsökkenését, amely a nem rendeltetésszerű használat következménye, az Ügyfél köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan az Ügyfélnél felmerült költségeket kizárólag a költségek hitelt érdemlő igazolását (számla, postai ajánló szelvény, stb. bemutatásával) követően fizet meg az Ügyfél részére. Ha a termék meghibásodásában az Ügyfelet terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a termék hibája a teljesítést követően keletkezett (azaz a Szolgáltató nem hibásan teljesített), akkor a szavatossági jog érvényesítésével felmerült költségek (beleértve a termék Ügyfél részére történő visszaküldésének költségét is) az Ügyfelet terhelik.


 Kellékszavatossági igény érvényesítéséhez nyilatkozat itt elérhető: PDF

Amennyiben az Ügyfél kellékszavatossági igény érvényesítésére nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a termék hibájának leírását, a választott szavatossági igényt, az Ügyfél nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

 

Postacímünk:

 

{cegnev}/ Garage Store
{postacim}

 

Kérem, mellékelje a termék mellé a számlát vagy annak másolatát, illetve a kitöltött űrlapot.  Visszaküldés esetén a terméket egyszerű postai csomagként (és ne ajánlva) vagy GLS-futárszolgálattal küldje GARAGE KERMI címzett megjelölésével.

 

A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk

 

 


Panaszügyintézés


Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a) Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
b) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületek elérhetőségei megtalálhatóak : http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Budapesti Főváros Kormányhivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Címe:1052 Budapest, Városház u. 7.
Levelezési cím:1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefon: 06-1-450-2598
E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

c) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.


Boltbezárás esetén

Tájékoztatjuk önöket, hogy amennyiben egy üzletünk bezárja kapuit garanciális kéréseikkel és kérdéseikkel a Kapcsolati oldalunkon feltüntetett garanciális és ügyfélszolgálati elérhetőségeinket kell használniuk.

Kapcsolat

Kapcsolat

Webshop Ügyfélszolgálat

Elérhetőség: {ugyfelszolgalat_nyitva}-ig
E-mail: {ugyfelszolgalat_mail}

Postacímünk: {postacim}

A csomagokat kérjük minden esetben erre a címre címezni!


Garanciális problémák

E-mail: {garancia_mail}
Tel: {garancia_telefon}


Céginformáció

Cégnév: {cegnev}.
{ceges_cim}
Adószám: {adoszam}