Az oldal megfelelő működéséhez sütiket használunk. Elfogadod ezeket?
  
Elfogadom
-50% OFF
-60% OFF
-70% OFF

Férfi   /   Cipők   /   Nike SB   /   

NIKE SB Blazer Low Gt cipő

28.840 HUF  11.536 HUF

Az 1972-es kosárklasszikus gördeszkás változata. Köszönhetően a 2011-ben az év gördeszkásának választott Grant Taylornak az alacsony szárú Blazer visszatért a Nike kínálatába, ráadásul sokkal jobb formában mint valaha.

Nike SB Blazer Low Gt (704939-303)Nike SB Blazer Low Gt (704939-303)Nike SB Blazer Low Gt (704939-303)Nike SB Blazer Low Gt (704939-303)
Nike SB Blazer Low Gt cipő (704939-303)
Nike SB Blazer Low Gt cipő (704939-303)
Nike SB Blazer Low Gt cipő (704939-303)
Nike SB Blazer Low Gt cipő (704939-303)

NIKE SB Blazer Low Gt cipő
Olive Aura/Black-Olive Aura

Cikkszám: 704939-303
28.840 HUF  11.536 HUF

Az 1972-es kosárklasszikus gördeszkás változata. Köszönhetően a 2011-ben az év gördeszkásának választott Grant Taylornak az alacsony szárú Blazer visszatért a Nike kínálatába, ráadásul sokkal jobb formában mint valaha.

Méret
Elfogyott!
Olive Aura/Black-Olive Aura

  •  
    A termékek kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolást követő 5-7 munkanapon belül.
  •  
    MINDEN RENDELÉS ESETÉN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG 1.000 Ft!
  •  

Termékleírás

Az 1972-es kosárklasszikus gördeszkás változata. Köszönhetően a 2011-ben az év gördeszkásának választott Grant Taylornak az alacsony szárú Blazer visszatért a Nike kínálatába, ráadásul sokkal jobb formában mint valaha. Legyen szó gördeszkázásról, vagy utcai használatról a Taylor nevével fémjelzett Blazer a lehető legjobb választás, hiszen egyfelől hozza a páratlan retro érzetet, másrészről pedig a modern igényeknek megfelelően a kényelemben is jeleskedik. Felsőrésze kiváló minőségű bőr és hasított bőr felhasználásával készült, míg talpát a közép és külsőtalpat fúzionáló és szuperkönnyűvé tevő Autoclave-technológiával alkották meg, amit plusszban még kiegészítettek egy-egy Zoom Air talpbetéttel is.


- Hasított bőr felsőrész
- Autoclave konstrukciós talp
- Zoom Air talpbetét

Bővebben

Információ

Elérhetőség
H-P: 09-től 16:30-ig
Tel: +36 (70) 684-1243
E-mail: ugyfelszolgalat@garagestore.hu

  Szín: Olive Aura/Black-Olive Aura

  Cikkszám: 704939-303

Mérettáblázat

Nike SB férfi cipők méretei

MéretCm
35,522,5
3623
36,523,5
37,523,5
3824
38,524
3924,5
4025
40,525,5
4126
4226,5
42,527
4327,5
4428
44,528,5
4529
45,529,5
4630
4730,5
47,531
48,532
49,533
50,534
51,535
52,536

Garancia

Garancia

Tisztelt Vásárlók!

A garanciális ügyintézéssel foglalkozó elérhetőségeink 2020.08.10 és 2020.08.17. között technikai okok miatt szünetelnek.
Problémáikat -minden esetben- a kermigarage@gmail.com elektronkikus levélcímre legyenek kedvesek megírni!
Az elküldött levelekre a 17-vel kezdődő héten tudunk választ adni

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tisztelettel:

Garage Store Kermi

Használati és kezelési útmutatók: cipők, textilek

A Garanciális elérhetőségek a már hordott, hibás termékek javításával, és bevizsgálásával foglalkozik.
Minden más esetben a kapcsolatok fül alatti Webshop ügyfélszolgálathoz lehet fordulni.

Garanciális problémával hívja a {garancia_telefon} telefonszámot, vagy E-mailen a {garancia_mail} címen jelezhet.


Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék(ek) átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

 

 Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
[Közlési és igényérvényesítési határidők]
Ptk: 6:169 §:A fogyasztó a hibát – annak felfedezése után – késedelem nélkül köteles közölni a gyártóval. A szavatossági jogok alapján a hibát a hiba kezdetekor a legrövidebb időn belül jelezni kell, ez nem jelentheti azt, hogy a meghibásodott terméket, lábbelit tovább hordja, használja vagy a keletkezett kárt növelje. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.
 

„A hiba kialakulása után a bejelentésig a lábbelit már nem szabad tovább hordani-ellenkező esetben a szavatosság elvesztését vonja maga után.”
A meghibásodott termék további viselése nem tekinthető rendeltetésszerű használatnak-„túlhordás.”
 

 Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Értelemszerűen bármely kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a termék(ek)et vissza kell juttatni a Szolgáltató részére, az Ügyfélszolgálat megjelölt címére. A Szolgáltató kizárólag tiszta terméke(ke)t vesz át, a nem tiszta terméke(ke)t visszaküldi az Ügyfélnek.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Kicserélés vagy elállás esetén az Ügyfél nem köteles a termék(ek)nek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A termék(ek) azon értékcsökkenését, amely a nem rendeltetésszerű használat következménye, az Ügyfél köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan az Ügyfélnél felmerült költségeket kizárólag a költségek hitelt érdemlő igazolását (számla, postai ajánló szelvény, stb. bemutatásával) követően fizet meg az Ügyfél részére. Ha a termék meghibásodásában az Ügyfelet terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a termék hibája a teljesítést követően keletkezett (azaz a Szolgáltató nem hibásan teljesített), akkor a szavatossági jog érvényesítésével felmerült költségek (beleértve a termék Ügyfél részére történő visszaküldésének költségét is) az Ügyfelet terhelik.


 Kellékszavatossági igény érvényesítéséhez nyilatkozat itt elérhető: PDF

Amennyiben az Ügyfél kellékszavatossági igény érvényesítésére nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a termék hibájának leírását, a választott szavatossági igényt, az Ügyfél nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

 

Postacímünk:

 

{cegnev}/ Garage Store
{postacim}

 

Kérem, mellékelje a termék mellé a számlát vagy annak másolatát, illetve a kitöltött űrlapot.  Visszaküldés esetén a terméket egyszerű postai csomagként (és ne ajánlva) vagy GLS-futárszolgálattal küldje GARAGE KERMI címzett megjelölésével.

 

A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk

 

 


Panaszügyintézés


Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a) Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
b) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületek elérhetőségei megtalálhatóak : http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Budapesti Főváros Kormányhivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Címe:1052 Budapest, Városház u. 7.
Levelezési cím:1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefon: 06-1-450-2598
E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

c) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.


Boltbezárás esetén

Tájékoztatjuk önöket, hogy amennyiben egy üzletünk bezárja kapuit garanciális kéréseikkel és kérdéseikkel a Kapcsolati oldalunkon feltüntetett garanciális és ügyfélszolgálati elérhetőségeinket kell használniuk.

Kapcsolat

Kapcsolat

Webshop Ügyfélszolgálat

Elérhetőség: {ugyfelszolgalat_nyitva}-ig
E-mail: {ugyfelszolgalat_mail}

Postacímünk: {postacim}

A csomagokat kérjük minden esetben erre a címre címezni!


Garanciális problémák

E-mail: {garancia_mail}
Tel: {garancia_telefon}


Céginformáció

Cégnév: {cegnev}.
{ceges_cim}
Adószám: {adoszam}