hu
sk
ro
en
HUF
👤 Belépés
🔎

garage store Csere és Pénz visszafizetési garancia

Csere ››

 

A webáruházban vásárolt terméket az Ügyfél jogosult kicserélni, azonos értékben méretcserét kérni, vagy a termék árát levásárolni (a továbbiakban együttesen: csere) a termék átvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül, a Szolgáltató számlát kiállító cég postacímére. A csere kizárólag a még nem használt termék esetében lehetséges. A cseréhez szükséges a még nem használt termék és annak minden tartozéka hiánytalanul és sértetlenül, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipős dobozt és az esetleges más, a csomagolásban található tartozékokat, csomagolást és az eredeti számlát. Ezek hiányában a Szolgáltató nem veszi vissza cserére a terméket.
 

Az Ügyfél a cserét a Szolgáltatónak a termék egyidejű megküldésével postai úton (beleértve a futárszolgálatot is) igényelheti.
 

A termékek postai úton történő visszaküldésénél, kérjük ne ajánlott, vagy utánvétes formában adják fel a csomagot, mert tapasztalataink szerint az ajánlott küldeményeknél csak a szelvényt kézbesítik,a csomagot nem,és nem áll módunkban a postára menni a csomagért!
 

A csere menete a következő. Kérjük juttassa el postacímünkre a terméket, annak eredeti állapotában, a számlával (Ha több tétel szerepel rajta, akkor egy másolattal) valamint a terméket tegye egy szállítási dobozba. Kérjük ne a cipő dobozát ragassza le és adja fel úgy, mert az is a termék eredeti állapotának rongálása. Kérjük, sima csomagként adják fel a terméket, utánvét nélkül, semmiképp ne ajánlottan, mert nem áll módunkban a postára menni a csomagért. A sima küldemény feladásáról is kapnak visszaigazolást a postán.
 

Válassza ki a cserébe kívánt terméket, adja meg e-mailben, vagy telefonos elérhetőségeinken a megrendelése azonosítóját, vagy a megrendelő adatait, és a kívánt termék nevét, színét, és méretét, hogy félre tudjuk rakni, amíg beérkezik a cserélt termék. Új rendelést nem kell leadni az oldalon! A cserét csak az oldalon is megjelenített méretekre tudjuk biztosítani, mivel azok vannak raktárkészleten. Ha más termékre kérné a cserét, az éppen aktuális árak a mérvadóak.  Amint beérkezett a termék, és meggyőződtünk annak eredeti állapotáról, küldjük a cserébe kívánt terméket ingyenes házhoz szállítással a rendelési címre. Felhívjuk figyelmét, hogy csak eredeti állapotában lévő terméket áll módunkban cserélni, használt, koszos, és utca viseletben hordott terméket nem tudunk cserélni. Személyes cserére sajnos nincs lehetőség, mivel nem üzletben történt a vásárlás.
 

A visszaküldéshez javasoljuk, hogy az általunk is szerződött GLS futárszolgálatot használják, mivel ez a legmegbízhatóbb, és leggyorsabb módja, hogy visszaérkezzenek a küldemények. A Gls futárszolgálat elérhetőségeiről, és a feladással kapcsolatosan itt tájékozódhat: gls-group.eu/HU/hu/home
 

Postacímünk:  Mission Fashion KFT/ Garage Store     Budapest 1139 Hajdú u. 42-44.fsz.5.

A csere lehetőségére előírt határidő megtartottnak tekintendő, amennyiben a határidő utolsó napján az Ügyfél a csereigénylő lapot és a terméket postára adta vagy azt a futárszolgálatnak átadta.

 

A csere postai úton történő igénylése esetén a csereigénylő lap, továbbá a termék Szolgáltató részére történő visszaküldésének költségeit az Ügyfél köteles viselni. A cseretermék Ügyfél részére történő kiszállítását ingyenesen a futárszolgálat végzi.

 

A csere igénylése esetén, amennyiben az Ügyfél azonos terméket igényel, de más méretben, az igényelt méretet a csereigénylő lapon kérjük megjelölni azzal, hogy a méret megjelölése előtt kérjük ellenőrizni a webáruházban az igényelt méret elérhető-e. Amennyiben más terméket igényel, úgy kérjük a csereigénylő lapon a termék cikkszámát,nevét (megtalálható a webáruházban a termék adatlapján) és az igényelt méretet megjelölni. Abban az esetben, amennyiben az igényelt cseretermék vételára magasabb, mint a cserélni igényelt termék vételára, úgy a különbözet megfizetésének módja: utánvéttel készpénzben.

 

Csere Igénylése esetén, kérjük mindenképpen egyeztessen velünk a feladás előtt, hogy a csere visszaérkezéséig félre tudjuk tenni a kért terméket!

 

Abban a nem várt esetben, amennyiben a cseretermék szállítását a Szolgáltató nem tudja biztosítani (pl. nincs raktáron), az Ügyfelet erről értesíti. A Szolgáltató értesítése alapján az Ügyfél jogosult más csereterméket választani.

 

A csereigénylő lap itt elérhető: PDF

Elállás jog ››

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó).
 

A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a) a terméknek, b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
 

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is jogosult gyakorolni az elállási jogát.
 

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.( pl:fehérnemű,utcán viselt cipő)
 

 

Az elállási jog menete: ››

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a jelen ÁSZF 1.7. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére, postán, elektronikus levélben.

 

 

Amennyiben a Fogyasztó az elállási jog gyakorlására nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozat egyértelmű, ha az tartalmazza az elállási nyilatkozaton túlmenően legalább a Fogyasztó nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 (tizennégy) naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő megküldés esetén a postára adás dátumát, elektronikus levélben történő megküldés esetén az elektronikus levél megküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt termék(ke)et a Szolgáltató számlát kiállító üzletébe vagy az 1.7. pontban feltüntetett címre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül postai úton NE ajánlott küldeményként.A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi.

Postacímünk: Mission Fashion Kft/Garage Store     Budapest 1139 Hajdú u. 42-44. fsz.5.

 

A termék(ek) Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék(ek) visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett vételárat. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta kétséget kizáróan, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során a Szolgáltató a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra átutalja a teljes vételárat a szállítási költség nélkül.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A cipős doboz a termék elválaszthatatlan része és ebből kifolyólag nem használható postai csomagolóanyagként, a cipős doboz sérülése esetén 3.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.

A Mission Fashion Kft. a Garagestore.hu-n megtalálható és minden itt vásárolt termékére 100 % pénzvisszafizetési garanciát ad. Biztosak vagyunk abban, hogy elégedett lesz ezért minden termékünkre 100%-os, azonnali pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a kézhezvételt követő 3 napban. Ha bármilyen okból elégedetlen,jelezze ügyfélszolgálatunknak, mi 3 napig kérdés nélkül visszaadjuk a teljes vételárat. Vásároljon kockázatmentesen a Garagestore.hu-n!

Mit tegyen ha érvényesíttetni szeretné a 100 % pénzvisszafizetési garanciát? Az átvételt követő 3 munkanapon belül hívja ügyfélszolgálatunkat vagy írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@garagestore.hu E-mail címre , ahol egyeztetni tud a pénzvisszafizetés lehetőségéről. Amennyiben élni szeretne a pénzvisszafizetési garanciával, eredeti csomagolásban és címkével küldje vissza, a nem hasznát terméket (eket) saját költségén postacímünkre. Mi a termék ellenértékét 14 munkanapon belül a megadott bankszámlaszámra átutaljuk a teljes vételárat a szállítási költség nélkül. A termékek postai úton történő visszaküldésénél, kérjük ne ajánlott, vagy utánvétes formában adják fel a csomagot, mert tapasztalataink szerint az ajánlott küldeményeknél csak a szelvényt kézbesítik,a csomagot nem, és nem áll módunkban a postára menni a csomagért!

Postacímünk: Mission Fashion Kft/Garage Store  Budapest 1139 Hajdú u. 42-44.fsz.5.

A visszaküldéshez javasoljuk, hogy az általunk is szerződött GLS futárszolgálatot használják, mivel ez a legmegbízhatóbb, és leggyorsabb módja, hogy visszaérkezzenek a küldemények. A Gls futárszolgálat elérhetőségeiről, és a feladással kapcsolatosan itt tájékozódhat: gls-group.eu/HU/hu/home

 

Az elállási nyilatkozat innen letölthető: PDF