Segítség
Garage Store Ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 (70) 684-1243
Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
Szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A futárszolgálat az országon belül egységesen 1.300 Ft-ért viszi házhoz a csomagokat.
Bármikor rendelhetek?
Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.
Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.
Mikor kell fizetni?
Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor,vagy a rendelés leadásakor bankkártyával.
A futárszolgálatnál (azaz utánvéttel) való fizetés esetén további 350 Ft-ot kell felszámítanunk a pénzügyi szolgáltatásainak igénybevételéért.
Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli, viszont az online rendelési áraink eltérhetnek az üzleteinkben vásárláskor.
Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
A rendelésed 5-7 munkanapon belül megérkezik, de legkésőbb egy hét alatt. Az akciós időszakok alatt ez több napot is igénybe vehet!
(Beszerzés esetén akár 3-5 munkanappal is több lehet a szállítás!)
Mit jelent a beszerzéssel rendelhető termék?
A beszerés alatti termékeket egy ültetünkből kéri el a rendszer megrendelés esetén automatikusan. Ez álltalában csak pár nappal szokott többet jelenteni a normál szállítási időnél.
Csak regisztráció után tudok rendelni?
Nem, az oldalon nincs szükség regisztrációra. A termékek kiválasztása után a kasszánál kell a megrendelői adatokat kitölteni.
Milyen időközönként küldtök hírlevelet az új termékekről?
Hírlevelet havonta 1-2 alkalommal küldünk, ha új termékek érkeztek.
Bővülni fog még a kínálat?
Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.
Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?
Igen, a rendszer elmenti a címedet, de többet is fel tudsz venni egyszerre és rendeléskor választhatsz, hogy melyik címedre kéred a csomagot.
Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amyennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi vagy a gyártó vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.