Az oldal megfelelő működéséhez sütiket használunk. Elfogadod ezeket?
  
Elfogadom
-50% OFF
-60% OFF
-70% OFF

Segítség

Garage Store Ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 (70) 684-1243

Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?

Szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A futárszolgálat az országon belül egységesen 1.300 Ft-ért viszi házhoz a csomagokat.

Bármikor rendelhetek?

Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.

Mikor kell fizetni?

Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor,vagy a rendelés leadásakor bankkártyával.
A futárszolgálatnál (azaz utánvéttel) való fizetés esetén további 350 Ft-ot kell felszámítanunk a pénzügyi szolgáltatásainak igénybevételéért.

Nekem kell fizetni a szállítási költséget?

Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli, viszont az online rendelési áraink eltérhetnek az üzleteinkben vásárláskor.

Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?

A rendelésed 5-7 munkanapon belül megérkezik, de legkésőbb egy hét alatt. Az akciós időszakok alatt ez több napot is igénybe vehet!
(Beszerzés esetén akár 3-5 munkanappal is több lehet a szállítás!)

Mit jelent a beszerzéssel rendelhető termék?

A beszerés alatti termékeket egy ültetünkből kéri el a rendszer megrendelés esetén automatikusan. Ez álltalában csak pár nappal szokott többet jelenteni a normál szállítási időnél.

Csak regisztráció után tudok rendelni?

Nem, az oldalon nincs szükség regisztrációra. A termékek kiválasztása után a kasszánál kell a megrendelői adatokat kitölteni.

Milyen időközönként küldtök hírlevelet az új termékekről?

Hírlevelet havonta 1-2 alkalommal küldünk, ha új termékek érkeztek.

Bővülni fog még a kínálat?

Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.

Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?

Igen, a rendszer elmenti a címedet, de többet is fel tudsz venni egyszerre és rendeléskor választhatsz, hogy melyik címedre kéred a csomagot.

Ha hibás lenne a termék kicserélitek?

Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amyennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi vagy a gyártó vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.