Az oldal megfelelő működéséhez sütiket használunk. Elfogadod ezeket?
  
Elfogadom
-25% OFF
-30% OFF
-35% OFF
-40% OFF
-50% OFF
?>

Női   /   Cipők   /   Converse   /   

CONVERSE Chuck Taylor All Star Low

20.990 HUF  13.644 HUF
InStock

A világ legikonikusabb cipőjének sikersztorija 1917-ben kezdődött, amikor az amerikai Marquis Mills Converse megalkotta az All Star nevet viselő cipőjét.

Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)
Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)
Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)
Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)
Converse Chuck Taylor All Star Low (M9166C)

CONVERSE Chuck Taylor All Star Low
Black/White

Cikkszám: M9166C
20.990 HUF  13.644 HUF
InStock

A világ legikonikusabb cipőjének sikersztorija 1917-ben kezdődött, amikor az amerikai Marquis Mills Converse megalkotta az All Star nevet viselő cipőjét.

Méret

  •  
    A termékek kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolást követő 5-7 munkanapon belül.
  •  

Termékleírás

A világ legikonikusabb cipőjének sikersztorija 1917-ben kezdődött, amikor az amerikai Marquis Mills Converse megalkotta az All Star nevet viselő cipőjét. Ahogy rengeteg más sneaker a Converse zászlóshajója is kosárcipőként kezdte a pályafutását. A legendás cipőt Charles “Chuck” Taylor játékos tette ismertté, így a sportoló javaslataival kiegészített All Star modell az 1930-as évekre felvette a ma már csak CT-nek rövidített nevet is, a végső dizájn azonban csak 1949-re alakult ki. Az eredetileg magas szárral gyártott cipőnek 1957-ben jelent meg az alacsony verziója, majd szépen lassan a popkultúrában is elkezdett hódítani. A Chuck Taylorok az évek során minimális változtatásokon estek csupán át, így kijelenthetjük, hogy csakúgy mint a minőségi borok, az idő múlásával a Converse sneakerei is csak egyre jobbá válnak.


- Vászon felsőrész
- Vulkanizált talp
- Alacsony szár

Bővebben

Információ

Szállítás
1.000.000 Ft felett a szállítás ingyenes

Elérhetőség
H-P: 09-től 16:30-ig
Tel: +36 (70) 684-1243
E-mail: ugyfelszolgalat@garagestore.hu

  Szín: Black/White

  Cikkszám: M9166C

Mérettáblázat

Converse nõi cipõk méretei

MéretCm
3522
3622,5
36,523
3723,5
37,524
3824,5
3924,5
39,525
4025,5
4126
41,526,5
4227
42,527,5

Garancia

Garancia

Tisztelt Vásárlók!

A garanciális ügyintézéssel foglalkozó elérhetőségeink 2020.08.10 és 2020.08.17. között technikai okok miatt szünetelnek.
Problémáikat -minden esetben- a kermigarage@gmail.com elektronkikus levélcímre legyenek kedvesek megírni!
Az elküldött levelekre a 17-vel kezdődő héten tudunk választ adni

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tisztelettel:

Garage Store Kermi

Használati és kezelési útmutatók: cipők, textilek

A Garanciális elérhetőségek a már hordott, hibás termékek javításával, és bevizsgálásával foglalkozik.
Minden más esetben a kapcsolatok fül alatti Webshop ügyfélszolgálathoz lehet fordulni.

Garanciális problémával hívja a {garancia_telefon} telefonszámot, vagy E-mailen a {garancia_mail} címen jelezhet.


Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék(ek) átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

 

 Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
[Közlési és igényérvényesítési határidők]
Ptk: 6:169 §:A fogyasztó a hibát – annak felfedezése után – késedelem nélkül köteles közölni a gyártóval. A szavatossági jogok alapján a hibát a hiba kezdetekor a legrövidebb időn belül jelezni kell, ez nem jelentheti azt, hogy a meghibásodott terméket, lábbelit tovább hordja, használja vagy a keletkezett kárt növelje. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.
 

„A hiba kialakulása után a bejelentésig a lábbelit már nem szabad tovább hordani-ellenkező esetben a szavatosság elvesztését vonja maga után.”
A meghibásodott termék további viselése nem tekinthető rendeltetésszerű használatnak-„túlhordás.”
 

 Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Értelemszerűen bármely kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a termék(ek)et vissza kell juttatni a Szolgáltató részére, az Ügyfélszolgálat megjelölt címére. A Szolgáltató kizárólag tiszta terméke(ke)t vesz át, a nem tiszta terméke(ke)t visszaküldi az Ügyfélnek.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Kicserélés vagy elállás esetén az Ügyfél nem köteles a termék(ek)nek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A termék(ek) azon értékcsökkenését, amely a nem rendeltetésszerű használat következménye, az Ügyfél köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan az Ügyfélnél felmerült költségeket kizárólag a költségek hitelt érdemlő igazolását (számla, postai ajánló szelvény, stb. bemutatásával) követően fizet meg az Ügyfél részére. Ha a termék meghibásodásában az Ügyfelet terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a termék hibája a teljesítést követően keletkezett (azaz a Szolgáltató nem hibásan teljesített), akkor a szavatossági jog érvényesítésével felmerült költségek (beleértve a termék Ügyfél részére történő visszaküldésének költségét is) az Ügyfelet terhelik.


 Kellékszavatossági igény érvényesítéséhez nyilatkozat itt elérhető: PDF

Amennyiben az Ügyfél kellékszavatossági igény érvényesítésére nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a termék hibájának leírását, a választott szavatossági igényt, az Ügyfél nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

 

A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk


{ceges_cim}
 


Panaszügyintézés


Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a) Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
b) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületek elérhetőségei megtalálhatóak : http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Budapesti Főváros Kormányhivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Címe:1052 Budapest, Városház u. 7.
Levelezési cím:1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefon: 06-1-450-2598
E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

c) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.


Boltbezárás esetén

Tájékoztatjuk önöket, hogy amennyiben egy üzletünk bezárja kapuit garanciális kéréseikkel és kérdéseikkel a Kapcsolati oldalunkon feltüntetett garanciális és ügyfélszolgálati elérhetőségeinket kell használniuk.

Kapcsolat

Kapcsolat

Webshop Ügyfélszolgálat

Elérhetőség: {ugyfelszolgalat_nyitva}-ig
Tel: {ugyfelszolgalat_telefon}
E-mail: {ugyfelszolgalat_mail}

Amennyiben telefonon nem érnek el bennünket, szíveskedjenek e-mail címünkre írni, mely a nap 24 órájában fogadja megkeresésüket.

 

Postacímünk: {cegnev} Garagestore Web Shop {postacim}

A csomagokat kérjük minden esetben erre a címre címezni!


Garanciális problémák

E-mail: {garancia_mail}
Tel: {garancia_telefon}


Céginformáció

Cégnév: {cegnev}.
{ceges_cim}
Adószám: {adoszam}

További ajánlatunk

A legújabb őszi kollekciót megtaláljátok a webshopon és a Garage Store üzleteiben!
CONVERSE Chuck Taylor All Star Low (M7652C)

CONVERSE Chuck Taylor All Star Low
Optical White
20.990 HUF (-35%) 13.644 HUF
CONVERSE Chuck Taylor All Star HI (M9160C)

CONVERSE Chuck Taylor All Star HI
Black/White
22.990 HUF (-35%) 14.944 HUF
CONVERSE Chuck Taylor All Star HI (M7650C)

CONVERSE Chuck Taylor All Star HI
Optical White
22.990 HUF (-35%) 14.944 HUF